piatok 24. januára 2014

Zimná Viedeň

Na rad prichádza mini-séria fotiek z Viedne.  Vo Viedni som bola prvýkrát a mesto je veľmi pekné. Navyše, s atmosférou, ktorá na vás dýcha počas vianočného obdobia, bolo naozaj okúzľujúce. Síce som tento článok nazvala "Zimná Viedeň", ale sneh veru neuvidíte, no rozhodla som sa tento článok uverejniť dnes, keďže ho aspoň trochu tu v Brne napadlo.

Zámok Schönbrunn je asi všetkým známy, bývala v ňom predsa Sissi. Bolo také hmlisté počasie, ale ja mám hmlu na fotkách rada, aj keď tu nie je až taká výrazná.








Tu pridávam len 2 vianočné fotografie, pretože to nechcem preháňať, keďže toto obdobie už dávno skončilo.



Dnes to bolo krátke, ale ak by ste náhodou chceli, kľudne pozrite moje ďalšie články, budem len rada ;-). Majte sa krásne. 

6 komentárov:

  1. tiež som teraz bola vo Viedni cez Vianoce :)) vždy tam rada chodím a je super že vlakom som tam raz dva :)) ešte by som raz išla do tej ich peknej Zoologickej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda že bez snehu, ale fotky sú aj tak krásne, Viedeň je nádherné mesto :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No jo, Vídeň.. já vždycky říkám, že Vídeň je takov velký Brno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá fotka fontány tam! úžasné farby a to (tretia). inak mám viedeň celkom rada, v pohodke mesto na nakupovanie a tak, len pre mňa trochu ďaleko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já tam ještě nikdy nebyla a je to prostě nádhera! Snad brzy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I am looking for a highly experienced and trained English teacher who can help develop content in powerpoint format for classroom teaching of PTE (Pearson Test of English). http://d2b56youvu.dip.jp http://6227w97r22.dip.jp http://enq5r0k3pn.dip.jp

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis