pondelok 3. februára 2014

Nechty vol.2

Keďže sa medzi skúškami aktívne venujem prokrastinácii, nalakovala som si nechty. Tak sa tu o ne podelím, možno to niekoho inšpiruje. Nie je to nič výnimočné, ide o takú "rýchlovku", vytiahla som 3 laky a spravila, čo ma napadlo :-)



Použité laky: Gabriella Salvete Clementina 15
                    Gabriella Salvete Mistero Grey 04
                    Oriflame Taupe


Nechty som si nalakovala krásnou tmavohnedou farbou od Oriflame. Mám rada laky tejto značky. Všetky, čo mám doma, skvele kryjú už v jednej vrstve a majú v ponuke mnoho úžasných odtieňov.

Laky GS z kolekcie Stars Enamel sú fantastické. Perfektne trblietavé, stačí jedna vrtsva a majú dlhú výdrž. Určite ste už o nich čítali na mnohých blogoch. Dnes som použila krásny pieskovo-oranžový odtieň Clementina na ukazovák. (Na fotke vyzerá viac oranžový ako v skutočnosti)


Keďže mám rada na nechtoch všetko ligotavé, snažila som sa trochu ozvláštniť ich vzhľad tým, že na hnedý lak som naniesla práve GS Clementine. Fantázii sa medze nekladú, ja som spravila pár prúžkov :-)


Nakoniec som ukazovák ozdobila použitím GS Mistero Grey.


Tak to bol len taký pokus. Snáď sa vám aspoň trošičku páčil :-)

8 komentárov:

  1. veľmi kreatívne a pritom nenásilné!
    veľmi pekne zvolené farby!
    naozaj sa vydarili! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne farby!
    Uz len dva dni plavkovej giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne s tebou súhlasím ...laky od oriflame sú skvelé ♥ ! mám doma asi 4 a dúfam,že sa mi nikdy neminú :D a tieto nechtíky sú v veľmi pekné ...čo by som dala ja za to aby aj moje nechty boli tak krásne dlhé :/

    nechcela by si sa vzájomne sledovať ? :) Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hrozně se mi hnědé laky na nehty líbí,ale přijde mi , že mi dělají " staré ruce" :-/ Ale Laky od Gabrielle Salvete miluju!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. They look amazing on your nails love it xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Strašně se mi líbí tato kolekce laků od Gabriella Salvete. Musím si je už také konečně pořídit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie trblietavé sú super, ja mám doma dvoje a som nadmieru spokojná

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis