utorok 18. marca 2014

DIY: Clothes Inspiration

Snáď každá z nás má doma oblečenie, ktoré sa jej už nepáči alebo ju nebaví. Obyčajné šortky, obyčajné tričko... Ale nie je nič jednoduchšie, ako dodať týmto kúskom šatníka novú tvár. Stačí navštíviť nejakú peknú galantériu a zapojiť trošku fantázie, byť kreatívny. Takto som to spravila ja.


Všetko, čo som si potrebovala kúpiť, bola krajka. Vyšla ma okolo 70 Kč.


A začalo sa šiť :) Ja osobne nie som veľmi šikovná, čo sa tejto oblasti ručných prác týka, preto som bola veľmi rada, že mi s tým pomohli kamarátky. Je naozaj na vás, kam ši krajku prišijete. Ja som zvolila spodný lem šortiek, zadné vrecká a ešte trochu na oživenie spredu. 
A voilá - tu je náhľad toho, ako to dopadlo. 






Za pár korún mám skutočne šortky, ktoré sa mi veľmi páčia. Podľa mňa to stojí za to.

Ako som v úvode spomínala, nie len šortky môžu byť nudné. Čo keď to bude nejaké tričko? Určite existuje mnoho možností, ako ho spraviť zaujímavejším. Prichádzajú na rad cvoky.




Kreativite sa opäť medze nekladú. Mne sa veľmi páčil nápad vycvokovať si rukávy po dĺžke. Popravde som to asi nikde predtým nevidela (aj keď som sa možno len dobre nepozerala :) ), a preto mi to prišlo zaujímavé. Myslím, že konečný výsledok je naozaj efektný a vyzerá skvelo!




Čo hovoríte na takéto oživovanie oblečenia?

17 komentárov:

  1. Jé, tak to vypadá báječně, jak kreativní :-))!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krajkované šortky mám tiež, mamina sa minulé leto činila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný príspevok! ! ;) milukem takèto DIY veci, tú krajku určite vyskúšam �� ;)

    CHOCOLATE KISS práve prebieha giveaway ak máte záujem! ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá super, úžasny nápad ! Tie šortky s krajkov určite vyskúšam ! :)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je vážně skvělé, nejvíc se mi líbí ty šortky. Já si je ocvočkovala, ale ta krajka kolem je moc super, hlavně kolem nohaviček.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oba nápady jsou úžasné, také vyzkouším. Moc hezký článek, takové já mám moc ráda :))
    PS: Kde jsi koupila ty cvočky? :)

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V galantérii, myslím, že v každej lepšej ich zoženieš :-)

      Odstrániť
  7. Tak to je krásné :-), já osobně bych nic tak precizního nevytvořila, neměla bych na to asi ani ty nervy, takže klobouk dolů a máš můj obdiv :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uzasne! ja obdivujem vsetkych ludi co nieco taketo vedia :)

    Inak ak mas rada NIIVEA mliecka pozyvam ta na giveaway o uplne novinky tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzerá to super, hlavne tie kraťase sú na zamilovanie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty kraťasy vypadají skvěle !! Ach ... lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty kraťasy s krajkou jsou skvělý nápad! Moc se mi to líbí!!!
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc pěkné, není to odfláknuté a vypadá to slušivě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc pěkné, není to odfláknuté a vypadá to slušivě :)

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis