streda 16. decembra 2015

Lenka

Po milión rokoch som fotila nejaké portréty. Teda, aspoň niečo, čo by sa ako portréty mohlo tváriť. S fotením ľudí nemám prakticky žiadne skúsenosti, takže vopred hovorím, že budem rada za akékoľvek postrehy čo zlepšiť! Pokojne kritizujte (ale prosím, nie až moc :-D ).

Neviem prečo, no tieto fotky sa mi priam žiadalo uverejniť v čierno-bielej verzii. Môžno tak viac vyniknú detaily, keďže nie je potrebné sa sústrediť na farby.







Ale aby som nikoho neukrátila o krásnu (nefarbenú!) blond farbu jej vlasov, sú tu nejaké farebné fotografie. Týmto naopak bezfarebnosť nepasovala. Podľa môjho skromného názoru.





Čo poviete? 

Ešte jedna poznámka: skúste brať fotografie jednotlivo, nie ako celok. Možno to prinesie trošku iný pohľad. A možno aj nie. 

14 komentárov:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě na Liebster award, což je taková řetězová hra pro bloggerky, které mají méně než 200 followerů. Pokud máš zájem se zapojit, tak více informací najdeš na mém blogu:

    http://lucieswlife.blogspot.cz/2013/11/liebster-award-what-dont-you-know-about.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paci sa mi najma ta posledna smiaca sa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Do kelu ! aj ja som ťa už nominovala :) tak ak budeš mať čas a chuť tu nájdeš otázky aj pravidlá http://janedemoon.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Inač fotky sú pekné a neviem prečo, ale zdá sa mi že ten čiernobiely efekt im pridal takého toho romantického ducha :) a na tých farebných sa mi hrozne páči tá farebnosť a svetlo ! ˇ- to vyznie divno, no čo už :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. povedene fotky, nejvic se mi libi sedma, je tam idealni svetlo, vyraz, kompozice... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa páčia aj tie farebné. lebo to dievča má krásne vlasy, škoda neukázať ich farbu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja veľmi neviem fotiť, takže sa do toho veľmi nevyznám a nemôžem ti poradiť, ale fotky sa mi páčia veľmi, hlavne tretia, usmievavá. :) A páčia sa mi aj farebné, ale aj čiernobiele majú niečo do seba! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasne portety!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway a budu rada kdyz se prihlasis:)
    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mně celkově více sedí barevné verze. A to ta první barevná a poslední, pro takovou hravost, s tím úsměvem. Ale první nebarevná mě také zaujala, hlavně výrazem. Trošku zvýraznit, prosvětlit oči a bude top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné fotky, mala si sympatickú modelku!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis