sobota 26. apríla 2014

2x jarné nechty


    S pekným počasím mám nutkanie dávať na seba čoraz viac výraznejších farieb. Na oblečení mi to veľmi nejde, tak si rada spravím dobrú náladu aspoň nechtami. Tento postu bude teda o žiarivých nechtoch pútajúcich na seba trochu viac pozornosti. 

















Prvým typom, ako oživiť svoje nechty, sú bodky. 

Ja ich robím pomocou tohto "bodkovača" na nechty. Myslím, že ho mám z Avonu, ale veľmi pekné bodky sa dajú spraviť aj pomocou dreveného špáradla alebo so špendlíkovou hlavičkou. Keďže je špendlík krátky, odporúčam si ho zapichnúť napr. do gumy na ceruzke.



Použila som laky tak isto z Avonu. Pre mňa sú úplne vyhovujúce - lakuje sa s nimi dobre, stačí jedna (hrubšia) vrstva a vydržia mi dosť dlho. Nepoviem vám presný odtieň, pretože som bola vtedy len na návšteve u kamarátky, ale v podstate existujú nespočetné kombinácie farieb, ktoré spolu vyzerajú dobre.



Takže to sme priniesli trošku slniečka do ulíc. Teraz je na rade krásny bledo modrý lak od Miss Sporty (odtieň č.3344). Naozaj sa stal mojou srdcovkou, najmä v tomto období je perfektný. Kryje v jednej vrstve, páči sa mi hrubý štetec a s výdržou som taktiež spokojná. 


Opäť sa tu objavuje aj lak z Avonu (Viva Pink), takže tento článok je v podstate celý o tejto značke, čo ale vôbec nebolo v pláne :-) Platí to isté ako pri vyššie uvedených lakoch. Prstenník som teda ozvláštnila ružovým lakom a srdiečkami.


Tie som opäť robila už starým známym bodkovačom. Ak neviete, ako sa srdiečka vyrábajú, je to vcelku jednoduché. Spravíte si dve bodky, ktoré spojíte do špicata. Pre lepšie pochopenie kliknite sem. Srdiečka nemusia byť dokonalé, aj moje sú nejaké kostrbaté, no z diaľky to vyzerá fajn.


Samozrejme, je vhodné používať nejaký podkladový lak a top coat. Vtedy vaše dielo na nechtoch vydrží o niekoľko dní viac.


Aký máte názor na výrazné laky na nechty? Používate ich, alebo ostávate verné menej nenápadným farbám?

33 komentárov:

  1. krásný nehty!! také mám ráda výrazné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne farby :) milujem výrazné nechty :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné nehty :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S laky od Avonu nemám žádnou zkušenost, ale do toho modrého odstínu jsem se zamilovala! Nádherný výběr, typicky letní barvy, za to ode mě uslyšíš vždycky samou chválu. O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. paraaaaadne a hlavne dobre znacky lakov si vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. milujem žlté laky ! :) Vyzerá to krásne, sviežo, letno :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta žlutá v kombinaci s černou je nádhera!!!! Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Žluto černá kombinace je super! Tý jo, docela mě mrzí, že v tomhle jsem konzerva a přijde mi že mi to vůbec nesluší a že je to na mě moc divočina:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna kombinácia :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Si fakt šikovná, to ja neviem tak pekne maľovať! Krása ♥ Ďakujem za tipy
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  11. žlutý a modrý lak vypadají nejlépe :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja radšej len jednoduché jednofarebné, a laky z avonu mám rada ale len tie rýchloschnúce, ostatné mi schnú strašne dlho.
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím)!! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krasne! tiez som mala chvilu obdobie, ze som si kadeco malovala na nechty. teraz som rada, ked si ich stihnem namalovat vobec nejakym lakom :D
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jééé oboje jsou moc krásné :)


    PS: U mě na blogu je GIVEAWAY budu ráda, když se zapojíš :)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Oba dva tipy vypadají skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten žlutý lak je bombastický!! :) :D

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc se mi líbí ty růžovo-modré, krásně dívčí :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty barvy od Avonu vypadají dobře :-) máš moc hezky nalakované nehtíky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ty barvy od Avonu vypadají dobře :-) máš moc hezky nalakované nehtíky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ty žluté s puntíky vypadají krásně! :)) miluju žlutou

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ten růžový lak z Avonu mám také a nedám na něj dopustit :-)

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis