utorok 10. decembra 2013

York


Prichádzam opäť s niekoľkými fotografiami z leta. Tentokrát z mesta York. Úžasné mesto, dýcha na vás atmosférou historična (och, to je slovné spojenie?). Aspoň ja som sa tak cítila. Mestské hradby, majestátna katedrála, minizrúcanina uprostred mesta, dokonale upravené trávniky. Jednoducho okúzľujúce.  

Posters everywhere. Všimnite si plagát Kiss me quick medzi herečkou s cigaretou v ruke a revolucionárom. Strategické umiestnenie.


Ona už spomínaná katedrála.
Ona už spomínaná zrúcanina.
Vietor vo vlasoch, cítim sa ako stár. Kidding.

 No takže, to by bolo. Teraz sa už aspoň môžem pochváliť, že som bola napoly v New Yorku.
Majte sa krásne.

12 komentárov:

  1. v Yorku jsem byla vloni, je uzasnej! ale nejvic me rozsekal york dungeon :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tam som nebola, tak pôjdem o rok :-) (snáď) Vďaka za tip :-)

      Odstrániť
  2. Nemají chybu! Já v Anglii nikdy nebyla, ale musí tam být nádherně ♥!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau, máš šťastie že si tam bola:) ja sa chystám, raz, snáď:)
    www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to sú úžasné fotky :3 proste nemajú chybu !!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, také krásne fotky Nat, veľmi vydarené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow! wonderful photos:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky. Nikdy nezapomenu na dny,kdy jsem byla v Londýně.. nejhezčí město ♥

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis