štvrtok 31. októbra 2013

Do It Yourself: Decorations

Dnes som si pripravila trošku iný článok. Vyrobila som dve jednoduché dekorácie, ktoré teraz sídlia u nás v obývačke. Možno bude pre niekoho inšpiráciou, ako si aspoň trošku vyzdobiť a zútulniť dom. 



1. dekorácia
Potrebujeme: nádobu
                     biely dekoračný prášok (alebo hladkú múku)
                     halúzky
Naplníme nádobu práškom a zastrčíme do neho halúzky. Nič zložité, a pritom myslím, celkom efektné. Nemala som dostatok prášku, tak som ho naozaj zmiešala s hladkou múkou a vyzerá to fajn. Halúzky sa snažte zohnať nejaké pekné, neošúchané. Ja som si vybrala takéto, ktoré majú kôru s nádychom do červena.



 2. dekorácia
Potrebujeme: zaváraninový (alebo nejaký iný) pohár
                     špagát
                     lepidlo / lepiaca páska
Opäť veľmi jednoduché - omotáme pohár špagátom. Chce to trošku trpezlivosti, mne to chvíľu trvalo, kým som si našla ten správny spôsob. A keď sa mi to rozmotalo v polovici, už som mala chuť nechať to tak. Ale nakoniec sa podarilo. Odporúčam radšej pásku namiesto lepidla, aspoň v mojom prípade to bolo praktickejšie. So špagátom sa dá omotať hocičo a pôsobí to efektne. Tak do toho!


Koho baví robiť takéto maličkosti? Máte iné nápady na jednoduché skrášlenie domova? Podeľte sa.

P.S.: Toto je rekordný mesiac, čo sa článkov na blogu týka - je ich dokonca 5! ( hurá :-D ). Hádam mi to vydrží.

3 komentárov:

  1. Veľmi pekné! Tiež veľmi rada vyrábam rôzne dekorácie, aj čoskoro plánujem niečo vyrobiť, čo potom dúfam zverejním na blog ale zatiaľ neprezradím, čo to bude :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely blog, dear)

    maybe follow? please let me know)
    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis