utorok 1. októbra 2013

Prázdne miesto

Tak sa nazýva kniha od J.K. Rowling. Priznám sa, z počiatku som bola na pochybách, či si mám knihu prečítať. Myslela som, že sa z nej stane masovo predávané dielo, len vďaka autorkinmu menu. A to je to, čo veľmi nemám rada - masovosť a prehnaná propagácia. No keď sa mi podarilo vyhrať 10 € poukážku do kníhkupectva, podľahla som.

Trochu s obavami som začala čítať. Ukázalo sa však, že som spravila veľmi dobre, keď som si knihu kúpila. Nebola to náhoda, že Harry Potter sa stal bestsellerom. Rowling je výborná spisovateľka, ktorá vás dokáže vtiahnuť do vnútra príbehu, prežívať osudy spolu s postavami. 


"Veľký román o malom meste." Týmto sloganom bola kniha predstavená. Myslím, že vcelku trefne. Bežné aj menej bežné rodinné situácie a vzťahy sú opísané vierohodne a zároveň pútavo. Budete chcieť čítať stále, aby ste vedeli, ako sa bude život postáv vyvíjať a pokračovať. Je veľmi pravdepodobné, že vám niektoré pasáže budú pripomínať vás, poprípade kamarátov, susedov (alebo hocikoho iného) život. A to je na tom podľa mňa fajn.

Keďže nechcem používať nijaké spoilery, budem musieť tento mini článok ukončiť, pretože by som sa len opakovala. Záver je teda taký, že ak váhate, neváhajte. Jednoznačne odporúčam, nemáte čo stratiť, maximálne čas, ale myslím, že to neoľutujete.


P.S.: Viem, že to asi nikoho obzvlášť nezaujíma, ale bola som odcestovaná, začala mi škola, takže nebolo času nazvyš. Napriek tomu sem určite postupne pribudne pár fotiek z leta, pretože som navštívila naozaj super miesta. Len ich treba pretriediť :-)

1 komentárov:

  1. knihu som nečítala a ani ma to nejak nelaka, ale niekde som čítala, že ona sa tú knihu najskôr pokúsila vydať pod iným menom.:))

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis