pondelok 22. júla 2013

Nechtová inšpirácia

Dnes som si pre Vás pripravila mini nechtový tutoriál. Síce som ho fotila až po dokončení celej práce, no bolo to preto, že som nečakala, že by mi to mohlo celkom slušne vyjsť.

Takto nejak vyzeral výsledok.


Potrebovala som týchto 5 lakov.

No najskôr to boli tieto 3.
Naniesla som tieto laky na "penu" - našla som ju iba doma medzi nepotrebnými vecami. Môžte použiť aj niečo iné, špogiovitého materiálu.
Potom som to otlačila na nechty, čím vznikol tzv. "ombre efekt".

Štetcom na nechty som vytvorila najtmavším lakom..
...bodky

Takýto je to štetec, ale ak nemáte, úplne stačí použiť špendlíkovú hlavičku.
Nakoniec som pridala cez bodky nejaké trblietky
a samozrejme vrchnú vrstvu priesvitného laku.



Ta dá! 

Nič svetoborné, ale zase myslím, že nie najhoršie. Môj brat povedal, že to vyzerá ako špinavé od malín a čučoriedok, čo poviete?

Laky, ktoré som použila:
avon, viva pink
miss sporty, odtieň 23
rimmel, odtieň 193 black cherries
true beauté (trblietky nejakej pochybnej značky, ale slúžia dobre)
gabriella salvete top coat

Ak vyskúšate, určite sa pochváľte.

Pekný deň

10 komentárov:

  1. Tie sú nádherné ♥ Strašne sa mi páčia :) Plus, zaujal ma tvoj blog, takže si ťa pridávam do GFC-čka :)

    GiveAway with Oasap.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty jsou vážně krásné!:)

    mám nový blogspot mohla by si mi poradit, jak změnit vzhled jako podle sebe třeba ty odkazy nahoře nebo prostě vzhled.

    www.weird-true.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ó, aké krásne nechtíky!
    veľmi sa ti podarili!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow uzasne!

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc povedené! Mít tak na to trpělivost :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to vypada krasne! ale ja bych na to asi nemela dostatek trpelivosti jak se znam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné . :)
    http://nataliasteffekova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis