utorok 18. júna 2013

Photo shooting with Mišo

Ahojte, vitajte.

Po prvé, som úplne šťastná, že som si kúpila moju prvú zrkadlovku - Nikon D3100. Taká pre začiatočníkov, čiže pre mňa ako stvorená. Ešte sa ju len učím ovládať, takže buďte prosím zhovievaví, no na druhej strane budem rada za akékoľvek postrehy a rady ako čo zlepšiť.
Mimochodom, pri kúpe som natrafila na super akciu: telo, 2 objektívy, brašňa a pamäťovka za necelých 330 €. Som spokojná. Ešte by som dodala, že som si kúpila fotoaparát namiesto robenia vodičáku, tak dúfam, že to nebudem ľutovať. Vlastne, už teraz viem, že nebudem.

Po druhé, toto je môj druhý blog. Chcem začať odznova s nejakými rozdielmi. Tento blog bude mať trochu iný charakter - pre niekoho možno lepší, pre niekoho horši. Veď uvidíme, každý si spraví svoj vlastný názor. Každopádne sa tu budú objavovať aj iné veci ako "len" fotky.

Ale zatiaľ neporušíme tradíciu - fotky prichádzajú. Ako model mi poslúžil môj kocúr Mišo. Bol akýsi unavený, takže konečne sa mi ho podarilo poriadne cvaknúť.


chill out

detail do polospiacej tváre

ako správny model aj pózoval

toto síce nie je moja fotka, fotil ju priateľ, ale nemôžem ju sem nepridať

Majte sa krásne 
a užívajte 

4 komentárov:

  1. Závidím ti ten Nikon ale však veď jedného dňa si našetrím aj ja, takže ti ho určite aj prajem robíš naozaj úchvatné fotky. A tne kocúr, sánku som si zbierala zo zeme, ešte keby som ja mala take zvieratko čo sa nema nutkanie pernamentne hýbať a takto pekne by mi zapózovalo. A veľa šťastia na novom blogu :).

    Wonnie - muffliato.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. KRAASNY a ta predposledna nema chybu teda :D
    pozyvam na GA http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou to krásné fotky!!!! a pěkná kočička:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So very cute that cat!
    We hope you enjoy your summer, we just had an amazing BBQ evening with friends. Summer is just the best season don't you think?
    All the best from lovely Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpovedaťOdstrániť

© Posty od Naty 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis